Dezamagire MiniPrix.ro

joi, septembrie 05, 2013

Intentionez sa scriu postarea asta de ceva vreme, insa mereu s-a ivit altceva... Acum vreo 2 luni am facut prima comanda pe miniprix. Pe la 11 seara am intrat abia pe mail si am gasit un newsletter de la ei in care anuntau ca in ziua respectiva aveau transport gratuit pentru orice comanda. Niciodata nu am mai cumparat de la ei si am zis ca acum e momentul. Nu pusesem ochii pe ceva anume, nu mi-am luat mare lucru iar pretul comenzii a fost mic. Alegand produsele dupa pozele de pe site, puteam sa jur ca alegerea facuta e buna :))). Dar cand am primit coletul am ramas dezamagita. O sa incep usor....si termin cu ce-i mai rau :)). Intai imi asum raspunderea pentru produsele prost alese de catre mine, dar in stare buna iar spre sfarsit o sa scriu si despre greseala lor :).

Primul articol care m-a incantat de pe site in cele 60 de minute a fost aceasta bustiera :



Atat in poza de pe site cat si in cele de mai sus arata chiar bine. Ma si imaginam cu ea si cu o fusta cu talie inalta. Imi imaginam ca arata super :). E marimea M...insa pentru o fata cu sanii XXL :)). Arata extrem de vulgar imbracata, "sarmele" sunt extrem de dure, ceea ce face bustul sa arate rau si nu in ultimul rand lipsa de burete e o idee proasta. Mie imi e mare la sani, arat patetic si vulgar cu ea imbracata. Deci ar merge pentru o  fata cu talie de viespe, cu sanii imensi.....si care probabil ar face si trotuarul :))))). Degustata total de calitate si aspect.

Al doilea articol e o gentuta pe care am ales-o la sfarsit in ultimele minute din ziua respectiva in care beneficiam de transport gratuit (scuzati calitatea pozei) :


Aici imi cam asum vina si nici acum nu inteleg ce mi-a placut la ea....probabil ca nu am masurat bine dimensiunile la toarta si am crezut ca geanta e mai maricica. Dar e putin mai maricica ca si palma...
Mda...greseala mea. Insa judecand dupa aspect ar putea fi inclusa cu succes la categoria de accesorii pentru copii. Greseala lor :))). Am sucit-o pe toate partile si am ajuns la concluzia ca o sa ii tai tortile si fundita si o sa iasa un portfard dragut numai bun de aruncat in geanta.

Un alt articol achizitionat pe care chiar mi-l doream e aceasta bustiera :
Poza e a lor, deoarece pe mine m-a lasat balta aparatul. Insa in realitate arata exact ca si in poza. Insa din pacate marimea nu corespunde. Mi-am luat M si ma strange rau. Dar nu asta e problema.
Din pacate nu a ajuns tocmai intreaga. In partea stanga a venit cusuta. Ca si cum cineva a bagat acul in ea la misto :)))


Dupa ce am taiat ata, bustiera pare intreaga...dar nu e. Odata intoarsa mai avem parte de o mica surpriza : eticheta era ciopartita taiata...si odata cu ea si putin din material cat sa faca 2 gaurele in spate : 


2 gaurele inauntru....

....si 2 pe verso.



Nu e ceva extraordinar de grav...insa e suficient de grav pentru mine, incat sa nu mai comand niciodata de la ei. Ma bucur ca nu am facut o comanda mai mare. As fi putut trece cu vederea acest incident daca cei de la miniprix imi aratau ca au putin respect fata de clienti. Dupa ce am primit coletul, le-am trimis mail in care le-am spus despre produsul defect pe care l-am primit si am cerut inlocuirea lui. Mi-au spus ca politica lor nu permite ca produsele sa fie inlocuite. Singura solutie e sa imi ofere un voucher de valoarea produsului (9 lei) si apoi pot face o noua comanda. Bun...dar ca sa imi iau o noua bustiera ar fi trebuit sa comand de minim 30  lei, sa platesc 14 lei transportul iar sa fac o noua comanda chiar nu imi doresc. Deci la ei e simplu....iti dam banii inapoi, ca sa iti recumperi produsul mai iei ceva pana la 30 lei, iti platesti transportul si gata :)). Asta zau e japca. Le-am spus si lor ca e lipsa de bun simt ceea ce fac ei. Ma "bucur" ca politica lor nu permite inlocuirea produselor, dar permite ca produsele sa ajunga in acest hal la clienti...dupa ce mai si mentioneaza in regulament ca produsele sunt atent analizate inainte de a fi expediate. Pe mine m-au cam sarit la faza asta....

Pot intelege ca se poate gresi...la toti ni se intampla. Insa era frumos sa iti asume raspunderea si sa inlocuiasca produsul. Dupa ce ca le-am spus ca nu sunt de acord cu politica lor de "returnare", ei anunta si curierul care ma suna sa vina sa ii dau coletul ca sa il duca retur la miniprix. Japca din nou. Cum pot sa trimita curierul sa ia coletul retur....ar fi putut sa il trimita sa si inlocuiasca produsul. Dar deranjul e mare....
Indiferent ca e o valoare de 100 lei sau de 2 lei in calitate de client cer ca produsele comandate sa fie in stare perfecta si daca se intampla sa nu fie vanzatorul sa isi asume raspunderea. Si daca mi l-ar fi trimis gratis, m-as fi simtit jignita.

Am dat peste site-uri care iti inlocuiesc produsul si daca nu e buna marimea....uneori si gratis. Dar na...nu toti sunt oameni.

Asadar e prima si ultima comanda de la ei :). Voi ce fel de experiente ati avut cu ei?

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Just want tо sаy your article іs аs amazing.
    Ҭhe clearness iո ƴօur post іs simply excellent ɑnd i cɑn assume
    yоu're an expert oո this subject. Ϝine with your permission lеt me to grab yoսr feed to ҝeep updated with forthcoming post.
    Тhanks a mіllion anɗ please continue the rewarding woгk.


    Hаve a looҟ at my web page; farming ()

    RăspundețiȘtergere

Un produs Blogger.