Search

Impresii din Bulgaria Sunny Beach/Nessebar

by - marți, octombrie 18, 2016

Desi toamna s-a instalat de-a binelea, eu inca sunt cu gandul la vara si astazi o sa va scriu despre vacanta din Bulgaria, despre care nu am mai apucat sa va povestesc. A fost frumos si m-as intoarce acolo oricand :).Nu o lungesc prea mult, pentru ca nu e un articol tocmai scurt si nu pierd timp cu introducerea :P.

Cand am rezervat vacanta, ne-am interesat de toate hotelurile si pana la urma am decis sa ne rezervam la hotelul Burgas, deoarece e chiar pe plaja. Din hotel pana la mare sunt doar 50 m. Hotelul are 19 etaje si 4 stele. Din pacate nu am facut poze in camere, insa am gasit o poza pe internet ca sa va arat si voua. Camerele sunt frumoase, sunt ok...nimic iesit din comun cu exceptia faptului ca nu exista in hotel nici o camera cu pat matrimonial. Toate camerele au 2 paturi de o persoana. Initial cand am intrat in camera am crezut ca au gresit ei ceva...am coborat la receptie si am aflat ca toate camerele sunt asa. Destul de ciudat spun eu... Personalul care se ocupa de curatenie a fost ok, au schimbat zilnic prosoapele, au facut curatenie si era o doamna tare draguta care imi aranja mereu si camasa de noapte foarte frumos pe pat.

Am rezervat serviciul all-inclusive si am fost foarte multumiti. Mancarea a fost delicioasa si gaseai de toate. Alimentele erau proaspete, o gramada de dulciuri au fost, sirop si tot felul de minuni. Cand sunt in concediu ma rasfat, nu ma gandesc prea mult la silueta si evident am venit cu 3 kg in plus, insa le-am dat rapid jos. Daca nici in concediu nu-mi fac poftele atunci cand?

Cand am rezervat concediul nu am luat camera cu vedere la mare, dar cand am ajuns acolo si am vazut cat de frumos e peisajul am vrut vedere la mare, dar nu mai erau camere. Cu toate astea si vederea catre statiune e frumoasa, mai ales pentru ca am stat tocmai la etajul 15. Fiind un hotel mare, a fost destul de aglomerat, uneori asteptam destul de mult dupa lift. Eu am frica de inaltime si cand am iesit pe balcon si am vazut si geamurile din sticla, m-am panicat si mi-a fost greu sa ma apropii, dar pana la urma privelistea m-a cucerit si am uitat de frica.

Din hotel trecea chiar pe deasupra soselei un fel de tunel care ducea la piscina. Cea din poza de mai sus e piscina hotelului Burgas si e chiar mare. La piscina era si un bar unde se serveau bauturi, inghetata si sandvis-uri. Inghetata de la bar era oribila...pur si simplu apa inghetata cu putina aroma. Se topea in 2 secunde. Insa inghetata care se servea la masa era delicioasa.

La hotel se faceau zilnic fel si fel de spectacole, insa mereu pentru copii, nimic pentru adulti. Erau si foarte familii cu copii pe acolo, insa statiunea e la polul opus. 90% sunt tineri. E extrem de dezvoltata statiunea si am profitat la maxim de barurile cu karaoke. Din 5 baruri, 3 aveau karaoke. Dupa 2 zile deja stiam unde se aude mai bine muzica, microfonul etc, :))). Sunt si o gramada de tarabe si magazine cu tot felul haine, accesorii, genti si cate si mai cate. Ne-am plimbat o gramada si nu am apucat sa vedem toata statiunea. In ceea ce priveste preturile, e cam scump pe acolo. Hainele de exemplu sunt la aceleasi preturi ca la noi, chiar mai scumpe. Nici pe plaja nu era ieftin si costa 25 lei sezlongul si 25 lei umbrela pe zi. Deci destul de scump...cam ca la Mamaia la noi. Si seara la terasa sau la restaurant preturile sunt destul de mari. In banii nostrii o bere costa cam 10 lei. Si taxiul e foarte scump...o cursa de aproximativ 5 km costa 50-60 lei.

Marea e la fel ca la noi...ca doar e tot Marea Neagra. Chiar daca apa nu e cea mai frumoasa, e foarte calda si imi place ca nu e extrem de sarata. Plaja de asemenea e intretinuta, nu sunt gunoaie si e nisip fin.

Evident mi-am facut si un selfie cu marea :)). Unul din dezavantajele de a fi roscata e ca atunci cand ai parut ud si iti picura apa din par, toata lumea are impresia ca ti-ai spart capul, deoarece apa care picura e rosie datorita vopselei care curge :))). S-a cam dus pe apa sambetei culoarea parului meu in acest concediu ( si in anteriorul ), motiv pentru care am ales sa imi schimb nuanta.

Singura chestie aiurea la mare a fost ca era destul de racoare. Batea un vant puternic si dupa ora 17 deja se facea racoare. Oriunde la mare bate vantul...dar parca aici batea mai tare.

Evident mi-am facut de cap si pe topogane ca altfel nu se putea :)). Apa sarata din mare + clorul din apa din piscina....si va puteti imagina cu ce culoare am ajuns in cap acasa :)).

Intr-una din zile am fost in Nessebar, un orasel amplasat pe o peninsula si este unul dintre cele mai vechi orase din Europa. Mi-a facut mare placere sa vizitez acest oras, imi place stilul sau medieval si stradutele inguste. Turismul este foarte dezvoltat, va puteti si caza aici, sunt o gramada de restaurante, baruri etc. Nu stiu sa va spun cat costa cazarea, insa nici aici preturile la mancare si la bautura nu sunt tocmai mici.
Pe stradute sunt o gramada de comercianti care vand de toate...ceasuri, bijuterii, haine, cosmetice etc. Preturile sunt cam la fel ca in Sunny Beach si marfa e tot cam aceeasi, deci din punctul asta de vedere nu m-a surprins cu nimic. Dar totusi am fost preocupati cu vizitatul, nu am facut cumparaturi aici. Ma jos va las si cu cateva fotografii.

Mi-a placut enorm vacanta in Bulgaria...am stat aici 7 zile insa au trecut foarte repede si as mai fi stat inca vreo 3 zile ca sa ma satur :D. Asa cum am spus si la inceputul articolului, m-as intoarce oricand aici si unul dintre avantaje e faptul ca e destul de aproape si am ajuns relativ repde cu masina.

Sper ca v-a placut articolul si daca ati vizitat si voi Bulgaria, va invit sa imi lasati in comentarii impresiile voastre :).

You May Also Like

8 Comments

1. Mi-a rămas în suflet Nessebar, e un orășel tare frumos, cu o atmosferă aparte.
    Dacă veți vrea vreodată să faceți un concediu puțin altfel sau aveți chef doar de o escapadă scurtă spre plaje impresionante, aflate la doi pași de România, vă recomand cu drag plajele sălbatice din Bulgaria (în special Russalka și Golful Bolata, dar și Tyulenovo și Capul Kaliakra - cele două din urmă nu sunt tocmai plaje, dar sunt niște locuri superbe pe țărmul Mării Negre). Cred că plajele astea m-au impresionat cel mai mult, dintre tot ce am văzut în Bulgaria, chiar dacă și Nessebar ocupă un loc în sufletul meu, iar Balcic e „must see” mai ales pentru români, pentru semnificație, dar și pentru grădina superbă și imensă.
    Sunt multe locuri frumoase de văzut și-n Bulgaria, mult mai mult decât stațiunile celebre de pe litoral.

Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult de recomandari. Chiar o sa tin cont de ele, la urmatoarea vizita in Bulgaria :)

Ștergere
  2. Asa se intampla mereu cand esti in concediu, habar nu ai cand trece timpul :))
    V-ati distrat si relaxat, si asta e tot ce conteaza! ^_^

RăspundețiȘtergere
  3. Si noi am fost in Bulgaria/Sunny Beach si Nessebar anul acesta.Am fost sf lunii iunie inceputul lui iulie.Vremea fff calda, soare si seara era chiar placut fara prea mult vant.Noi ne-am plimbat si cu autobuzul supra etajat , il recomand costa 2 leva un drum.. si puteai vedea o parte de statiune.Oricum si transp in comun era 1,5 leva parca deci nu e mare diferenta.Am ajuns si in nessebar aqua parc , super tare si acolo .Recomand si asta .. am fost dupa ora 3 si pt 3 pers am platit 75 leva.Destul de ok zic eu.
    Si eu m-as intoarce oricand in Nessebar, un orasel superb din toate pct de vedere

Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut tare mult in Nessebar. Nu am vazut autobuz supra etajat in Sunny Beach, mi-au scapat se pare :d
      Da, e destul de ieftin, in timp ce taxiul e destul de scump.

Ștergere
  4. Foarte faine pozele, a fost o vacanta splendida. :)
    Eu in vara asta am fost in vacanta la Ottawa, in Statele Unite, si am mai facut cateva calatorii mai scurte prin provincia Ontario (de un weekend).

Sa ai un weekend frumos!