Search

Review sampoane uscate Batiste : XXL Volume vs. Cherry

by - marți, ianuarie 12, 2016

Buna dragilor,

Daca ma urmariti pe Facebook sunteti la curent cu faptul ca am luat parte la o noua campanie BuzzStore, de aceasta data pentru testarea sampoanelor uscate Batiste. In colet am primit 2 variante de sampon uscat : Cherry si XXL Volume, alaturi de 6 mostre de 50 de ml si 6 vouchere de 25% pentru achizitionarea sampoanelor uscate din Sensiblu. Patru dintre mostre si vouchere au ajuns la prietenele mele, iar doua le-am pastrat pentru voi si le puteti castiga la acest concurs.

Am fost foarte curioasa de sampoanele Batiste pentru ca sunt foarte mediatizate si iubite de multe dintre femei. Pe piata se gasesc in multiple variante, in functie de aroma care o preferati si de tipul vostru de par. Nu m-am decis inca care va fi urmatoarea varianta care o voi cumpara, insa din cele incercate samponul uscate in varianta "Cherry" mi s-a potrivit foarte bine si de acum incolo cu siguranta nu imi va lipsi din casa :). In continuarea acestui articol am sa va vorbesc despre fiecare si despre impresia care mi-a lasat-o fiecare produs in parte.

Inainte de asta o sa va spun si cum folosesc eu samponul uscat : il aplic la radacina parului, las sa actioneze 30-40 de secunde, dupa care masez scalpul pentru ca pudra sa absoarba tot sebumul de pe firul de par si apoi piaptan tot parul pentru a indeparta pudra ramasa pe par. Produsul se aplica de la o distanta de aproximativ 30 cm de par.

* Sampon uscat Batiste XXL Volume *

Are un miros placut, usor dulceag si pudrat care mie mi-a placut tare mult. Prima experienta pe care am avut-o cu produsul, m-a facut sa realizez ca nu degeaba i se spune "XXL Volume", deoarece ofera un volum frumos parului chiar de la radacina. Cu toate astea eu am un par foarte des si cu mult volum, deci nu am nevoie de un surplus de volum, nici macar atunci cand parul e murdar. Insa il consider a fi un produs foarte potrivit pentru persoanele cu par subtire care tinde sa stea lipit de scalp fara pic de volum. Va recomand cu mare drag sa il incercati, pentru ca intr-adevar ofera volum.
Produsul mai actioneaza si ca un fixativ usor deoarece lasa parul putin tare, iar daca e aplicat intr-o cantitate foarte mare, e greu sa va mai treceti degetele prin par. Cred ca asta e si principiul datorita caruia parul isi pastreaza volumul cu ajutorul produsului...faptul ca fixeaza usor firul de par, pastrand forma de volum. Pudra pe care o lasa pe par, e putin mai greu de indepartat iar in cazul parului meu roscat, unul din dezavantaje e faptul ca lasa parul mat, fara luciu, cel putin in primele ore.
E un sampon uscat foarte bun, nu ii contest proprietatile, doar ca nu se potriveste foarte bine tipului meu de par.
Mostrele primite au fost oferite catre trei persoane cu par subtire si catre o persoana cu par des ca al meu. Fetelor cu par subtire lipsit de volum, le-a placut la nebunie acest produs si efectele care le are si pe baza voucher-ului au achizitionat deja varianta full size. Persoana cu par des si mult volum, a avut cam aceeasi parere ca si mine despre produs si i-am oferit ocazia sa incerce si varianta Cherry si s-a dovedit ca aceasta a fost preferata si in cazul ei.

* Sampon uscat Batiste Cherry

Samponul uscat in varianta Cherry are un miros care imi place la nebunie, e dulceag si usor pudrat. Nu lasa pe par la fel de multa pudra ca si XXL Volume, dar in cazul meu mi s-a potrivit mult mai bine, pentru ca textura parului se pastreaza moale, nu are efect de fixativ, dar nici nu exceleaza la capitolul volum care tine, ceea ce pe mine ma incanta. Dupa cum am spus, am destul volum :D. Imi place de asemenea faptul ca mirosul produsului se mentine in par, iar pudra se curata mai usor. Prin urmare aceasta varianta e mult mai potrivita tipului meu de par si o sa o recumpar cu siguranta :).

Voi ati incercat sampoanele uscate Batiste?
Care va place cel mai mult?
Va astept cu drag parerile :*